lördag 5 februari 2011

5 februari 08:07

Igår så hade vi Karin, Nathan och Keegan över. Trevligt. Barnen var helt galna och föräldrarna drack kaffe/the och amaretto. Ja alla utom jag då ;) H somnade närmare tio men vad hjälper det. Runt halv sju - tjugo i sju. MAMMA Feaven VILL inte sova mera. SUCK! Bara att lägga sig på soffan. Fick ligga en halvtimme iaf. Är mycket trött.
Ska skjutsa mamma och handla nu på förmiddagen och sen ska jag hem till sängen. Ikväll ska jag hem till Karin E som fyller år :) Spännande och se om hennes mage växt någonting sen sist jag såg henne.

Jag känner mig stor och enorm. Igår var jag jättetrött. Kände inte själv men Karin såg det tydligen.

Vecka 36+0 idag. En vecka till åtminstonde sen får bebis komma ut. Vill ju att den ska komma över 3 kg åtminstonde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar