söndag 6 februari 2011

6 Februari 07:55

Idag tyckte min väckarklocka att vi skulle gå upp 05:50. Jag känner mig så där lagom mör. Sover askasst. Upp tidigt. Lyckas inte somna på dagarna. Känns som om jag vore en zombie.

Igår var jag över till Karin som fyllde 30. Trevligt. Men efter någon timme så orkade jag inte mera utan åkte hem. Det var mindre skoj. Såg en film med B "I rymden finns inga känslor" eller nått sånt. Helt okej film.

H håller på att göra mig galen just nu. Plockar av sin blöja HELA tiden. Ska springa omkring naken. Vilket är helt OK om hon kissade på toaletten och inte överallt hon springer omkring.

Undrar vad vi ska göra idag. Vi kände att vi måste göra något med H och badhuset står högt på listan men vet inte om jag orkar. Fast iofs. Kanske ska stå ut någon timme.

SUCK!! Nu kissade H ner vardagsrumsmattan. Tur är väl att deras urin inte luktar så starkt för att den kan jag nog inte tvätta i tvättmaskinen hemma..
Hon varnar när hon börjar kissa med. Varför kan hon inte bara gå till toaletten eftersom hon blir jätteledsen när hon väl kissar på golvet =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar