fredag 11 mars 2011

11 mars 07:02

Massa besök igår. Gossebarnet fick en sån fin molodress av farmor och farfar och H fick en trätårta som hon blev jätteglad för :) Pengar fick han också så att så fort vi har ett namn, B är ledig och jag orkar ska vi väl ta oss ner på stan för att öppna sparkonto till honom. Bara det är gjort före barnbidrag i april så är jag nöjd.

H var jätteledsen hela kvällen igår men till slut fick vi henne att somna. Gossebarnet somnade 21 i sin säng. Glad och nöjd. Vaknade 22 och var vaken och ammade nästan konstant till 0130. Var ju mellanrum där han slumrade och så så klart.
Sen somnade han, jag med och har vaknat GGR flera av att jag har jävulusiskt ont i bäckenet. Kan inte lyfta benen knappt. Komma upp från en stol tar längre tid idag än vad det tog när jag var gravid.

Har haft ont ont ont i äggstockarna och bak i ryggen inatt med. Antar att det är eftervärkarna folk talar om? Men varför kunde jag sova på natten på sjukhuset utan medicin och inte nu. _Har gjort ont så jag gråtit inatt. Bett mamma handla med medicin. Aj.

Nu är H uppe iaf. Snart vaknar väl lilleman och B ska åka ´på intro på ica lagret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar