tisdag 22 mars 2011

22 mars 19:51

Trött..

Var till BVC idag. Tur att jag bytt bvc ssk så jag har fått en som lyssnar. Vi pratade och vi kom överens om att jag ska sova med H ett tag och se om hon sover bättre. På något sätt ska jag ordna det med baby L.. Har iaf fått förklaring till L´s maratonamningar på kvällarna/nätterna. Han har gått ner 50gram sen förra tisdagen. Inte bra =( Ska nu börja ge ersättning efter amning på kvällen. Var ju lika med H men hon gick ju inte ner förens hon var 8 veckor iaf. Känns trist att veta att jag inte har mat så det räcker åt honom. Jag som verkligen vill amma =/ Rinner verkligen mjölk. Ammar jag på ena sidan så rinner det från andra. Men det är ju som det är. Så just nu kokar jag hans flaska så ska jag göra lite ersättning sen.

Var till Karin o Nathan på middag. Gott med curry!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar