tisdag 29 mars 2011

29 mars 14:37

Varit på BVC idag igen. Gossen vägde 120g mera än för en vecka sen så 4910. Trist! =( Det innebär att mitt kämpande knappt ger resultat. Men vi enades om att han går iaf upp så att ORKAR jag ska jag fortsätta amma konstant hela dagarna. Han äter mest hela tiden. Äter, slumrar, äter, slumrar.. Men när jag nite orkar längre så kan jag ge lite extra ersättning på dagen. Nästa vecka ska vi se vad han väger och se hur vi ska göra för att styra han in på att äta ordentligt när han äter.

Heaven vägrade somna i förrgår igen. Skrek i 2 timmar. Skönt att man kan prata med BVC om det iaf. Är ju livrädd för att grannarna ska anmäla mig men då så har man ju åtminstonde pratat om det.

IFALL B får fortsätta jobba ser det ut som om han blir ledig vecka 43 så han sa åt mig att börja kolla efter en semesterresa men jag påpekade lite fint att vi kanske måset åka till Belgien och han höll väl med. DOCK så fyller jag år den veckan. Det är mindre skoj.

Men men. Har inte mycket o skriva. Trött är jag men endå piggare och hon sa det på BVC att jag verkar ju piggare än förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar