onsdag 13 april 2011

13 april 20:12

Jag har ju inte skrivit på ett tag men kan minsann berätta att jag tog mig ut i spåret söndag, måndag och tisdag och idag tog jag 70min promenad med Camilla Holm efter att jag lämnat H på dagis. Sen ner på stan och köpte present till Rebecka o Arnout som ska ha bebis snart, käkade lunch med Maria och sen hemåt. Hämtade upp H och hem till våran gård där vi mötte upp Sofia och hennes kids. Så lilla Leo har fått presenter idag. Både av Maria och Sofia. Tack och Bock.

Igår var Leo så fin. Nästan inga prickar alls kvar. Jag tänkte vad skönt, hormonprickarna skulle ju försvinna runt 1 månad. Tom Bart påpekade vad fin han blivit i ansiktet. På kvällen fuskade jag med choklad och i morse var han superprickig igen. Nu på kvällen när vi badade upptäckte jag även prickar på bröstet på stackaren. Jag tänkte men det är nog värmeutslag eftersom han legat instängd i vagnen hela dagen men mailade endå min vän Emma som är min privata expert. Hon föreslog att jag skulle strunta i mjölk så får väl göra det.. Väntar nu på svar på vad jag ska strunta i ;) Behöver ju även byta ut ersättningen då så får diskutera det på måndag när jag ska till BVC. Ska strunta i choklad till måndag iaf så ser vi väl om det kommer mera eller hur det gör.

Jag mår så jävla illa!!! Förra våren när Dr Dylman konstaterade magkatarr på mig och under graviditeten har jag blivit illamående och kräkts av Barts pastasås. Idag åt vi den igen och 2 timmar senare kom illamående från helvetet och jag kräktes! Det måste vara kryddblandningen han använder eller vitlöken i den. Trist som fan är det för god är den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar