söndag 17 april 2011

17 april

orkar inte skriva klockslag. Är så jävla trött. Är i malung.. Somnade mellan elva o halv tolv. tjugo över ett kom malin o rune hem. de tittade tv o så så jag vaknade. tre somnade dom nog. halv fyra vaknade leo. åt till halv fem och tjugo över sex vaknade heaven och vi gick upp.

bart har med varit vaken halva natten så han sover så han kan köra hem oss. men jag är verkligen extremt trött. det snurrar i huvudet när jag försöker röra det åt sidan. sitter i en fåtölj coh har ammat leo med malins laptop i knäet och heaven luktar bajs ohc jag vågar inte röra mig om jags kulle tappa leo. som tur är så kommer elle hit när som helst såh on kan ta honom så jag kan hjälpa heaven. fan trodde inet man kunde vara såh är trött och hade sån ångest inatt efftersom leo sov..

annars har vi haft det bra. i fredags var vi upp till arnout och hälsade på.. stackars rebecka har väl drygt 2v kvar av sin graviditet och hon såg väldigt trött ut. annars var det skoj att träffa heidi igen och se den lilla söta elli..

lördagen så hälsade jag på marina. henne har jag int träffat på många år. mkt trevligt.. sen var vi och handlade och sen upp till arnout och grillad.e jag åkte hem före bart så elle kom hit och glodde tecknat med mig och barnen.

idag ska vi väl tao ss hemåt.. heidi ska sova hos oss så etienne kör henne. Han ska ner til sthlm.

ja det var allt.. orkar inte skriva med stora bokstäver för jagä r för trött..


igår hade leo en ätar dag. han åt hela dagen, då menar jag hela dagen. alla påpekade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar