måndag 18 april 2011

18 april 17:54

Trots tappra försök så har jag gått upp 1,3kg sen förra måndagen så på en månad är det totalt 4 hg ner. SUCK! Men antar att väger jag mig senare i veckan så visar den mindre igen. Måndagar är inge bra dag för vägning. Endå har jag knappt ätit godis, rört mig och tänkt på allt. Men e väl som med H att jag går upp av amning eller nått. Det trodde ju läkaren då.

Tog mig ut i spåret idag iaf. 2,5km. Tog 23 min och hade ONT i knäna. Min vän Maria har berättat att man ska springa 1min och gå 9min första veckan så får ta med mig kökstimern nästa gång och göra som hon säger.

Har även promenerat till BVC fram och tillbaka idag och sen till konsum fram och tillbaka så har iaf rört mig lite!

Leo vägde 5410 och var 58cm lång idag. Heaven ungefär vid samma ålder var ca 4900g o 57,5cm. Han går upp som han ska så han behöver ej mera ersättning med Anette tyckte att jag skulle ge lite iaf mitt på dagen så brösten får vila lite efter hans maratonamningar.

Nu saknar jag Malin och Elinor så mkt så. Och även alla andra. Träffade ju Marina igen i helgen och det var evigheter sen!! Vill åka till Malung. NU! Och stanna för alltid. SYnd att det är jobbbrist där. Nej nu ropar köket på mig.

Mamma e här så hon är ute med Leo och Heaven när jag lagar middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar