lördag 23 april 2011

23 april 09:09

Igår så var vi till Kolmården. Helt okej för 155kr i inträde men skulle aldrig ha velat betala 395kr. I sånt fall när Heaven är bra mycket större.
Igår så ingick gratis lunch så vi stod nog i kö en timme för att få mat. Men i det stora hela var dagen bra. Ammade Leo och hade med mig ersättning så totalt drack han nog 5dl ersättning igår plus amning. Hungrig gosse. Men han börjar se större ut så antar att han växer för fullt nu när han får ersättning.
Är ju läkarundersökning nästa vecka så vi får väl se då.

Använder nästan bara storlek 62 nu och han är ingen bebis längre. Han ler mot mig ibland och jag tänker att en till bebis skulle nog vara bra. Men så blir det nog inte :)

Elinor har varit här i några dagar. Underbart. Så ses vi ju i Maj igen när vi ska till Tjärn och i juni när vi ska upp på marknan. Tänkte ta mig till Malung i 2 veckor i sommar kanske när Bart jobbar. Ev när han jobbar kväll och sen veckan efter jobbar helg så att jag kan umgås med dom. Det skulle vara schysst. Ska bara se med sängplatser för mig, H och L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar