söndag 24 april 2011

24 april 12:05

Igår var jag och B iväg och handlade mat. Blev dyrt men om vi klarar oss så länge som jag planerat enl matlista så blev de billigt. Håll tummarna! =) Sen var vi ut till kusinen och hennes familj, grillade och hade oss. GOTT!! Prövade choklad igår och på kvällen hade Leo nya prickar. Dock är han ju prickig hela tiden fast inte som syns. Ja vi får se vad läkaren säger på 2 månaders kontrollen.

Har hittat ett hus på hemnet vi vill ha. =( Perfekt för oss. 4 sovrum. Så ett till vardera person. Det fjärde blir data/gästrum. Ligger precis bredvid bjurhovdaskogen vilket är barts krav och vi får bo kvar här som jag vill. Men som sagt vi har inga 400 tusen så det går ju inte. Men drömma får man.


En månad har jag varit med i viktklubb och totalt 1 hg upp. Ja det är underbart. Har ansträngt mig, motionerat, ätit nyttigt och det jag vill äta. Ej minskat på måltider eftersom jag ammar men uteslutit gott. Men men. Så här var det när jag väntade H med och läkaren sa att vissa går upp i vikt pga hormonerna när man ammar så de e väl så för mig.


Bart och Heaven är ute och leker och snart kommer kusin med familj hit för att äta mat. Får hoppas att det blir ätbart. Allting är färdigt från affär i princip. Men de e som de e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar