lördag 9 april 2011

9 april 15:05

Inatt sov Leo hela natten i sin säng. Fick sin ersättning runt 21. La ner honom i sin säng och sen vaknade jag ca 0230 för han ville ha mat igen. Ammade på ena bröstet och insåg att jag mådde FRUKTANSVÄRT illa. Får skylla mig själv, åt chips igår. Bara att upp, ge Leo till Bart som fortfarande var vaken, in och spy och sen amma på andra sidan. Sen stoppade jag ner han i sin säng igen och så sov han vidare till halv sex ungefär då båda barnen gick upp. Sparkade upp Bart vid 9 idag så åkte vi iväg till vallby friluftsmuseum och tittade på djuren. Heaven var mest faschinerad av hästarna :)

Har burit in Leos säng i HEavens rum. Förhoppningsvis kan dom sova där utan mig snart.
Har haft dålig karaktär idag med och ätit godis. Var iväg till city gross efter Vallby och det var en DYR affär.

1 kommentar:

  1. Åh Linnea vilken fantastiskt vacker bild på barnen!!! Jag har inte varit till City Gross än. Orkar inte vara bland mycket folk. Jag har jobbarhelg och första natten var riktigt skaplig. Så där lagom bra. Du ska se att det kommer ordna sig både med vikt och sömn. Ta det bara lugnt och lev nu. Det har jag fått lära mig på mina terapilektioner =) Kram Sussi

    SvaraRadera