lördag 9 april 2011

9 april 20:47

I morgon tänkte jag ge mig på att försöka gå/springa spåret men idag när vi gick hem från våran promenad så gick vi snabbt och då kändes det som att hela höften hoppade ur led igen. Får nog börja med att ta promenader i skogen misstänker jag. Men ut ska jag iaf.

Jag tycker så synd om Leo när han får magknip. Känns som att han tittar på mig med sina blå ögon och tänker "hjälp mig". Usch man känner sig så hemsk då när det inte finns någonting man kan göra.

Käkat tacos till middag har vi gjort. Nästan ingen ost, gräddfil eller sås för mig. Synd att det är så mycket kalorier i bröden. Tycker inte om att äta bara grönsakerna ihoprörda på tallriken. I morgon blir det sallad till lunch =)

Som ni ser så har jag uppdaterat bloggen lite. Måste väl vårstäda ibland.

Bart lägger Heaven nu. Vi får se hur det går. Förra veckan när han var borta har det gått jättebra. Idag blev allt försenat för att Heaven somnade i vagnen när vi var ute och gick och hur vi en gjorde så kunde vi inte hålla henne vaken. Men iaf förra kvällsveckan B hade så gick det också bra att få henne att sova och när han var hemma på kvällen igen så var det bråk bråk.. Hör att dom sjunger nu. "slaape kindje buiten" som H säger ;)

Sandra Det är bra att du förstår mig. Man kan bli totalt galen! Låter ju toppen som dom gör i Emmas skola. Blir avundsjuk. Men Belgien fungerar inte.

Anette Ja Heaven gick upp mellan 300 - 400 gram i veckan på bara bröstmjölk. Sen minns jag inte vad du skrev mera ;)

Nattsyrran: Tack för att du tycker bilden blev bra. Fick skynda mig fram med kameran när Heaven ville hålla i lillebror.. Dock förstod jag inte hur man ändrade till färgkort ;) Så alla blev svartvita men dom blev ju bra dom med. Skit i City Gross. Tycker inte det var värt. Terapi är bra. Jag skulle gärna jobba natt med er och ha terapi på jobbet jag ;) Ja det ordnar sig nog med både vikt och sömn. Bara det att när H inte sover så blir man SÅ stressad! Kram på dig med.PS hoppas du kommer om vi ska ha ngn sommarfest eller så, saknar er ju. DS.

Vet två vänner som ska få pojkar nu. Eller ja dom tror att det blir pojkar. Skoj. Föds bara pojkar nu.
Bart skojjade idag och sa att vill jag ha ett tredje barn får jag bli gravid nu, snart. Jag sa vill du ha ett till barn i DECEMBER i ÅR!! Ja varför inte svarade han. Han är galen. Tur att jag ska på efterkontroll snart ;)

Snart är det fredag och dags för Malung.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar