onsdag 11 maj 2011

11 maj 20:51


Mina underbara ungar!! Heaven har skrikit halva natten! Man blir lika glad varje gång och tänker hemska tankar men sen när morgonen kommer så är man glad iaf. Hon är på ett hopplöst humör när hon har sovit för lite och skriker och gapar och härjar. Klockan 06,20 i morse började hon härja om dagis!!!! Men tyvärr får hon ju inte komma förens kl 9..

Tog oss till dagis iaf idag och sen åkte jag till Emma, vi promenerade till barnens hus och jag bytte syskonsitsen mot en ståbräda.. Ner till hamnen för en lunch. Hämtade upp Heaven. Hem till mamma och fick fotmassage och fotvård i 3 timmar!!!, mycket skönt. Tack mamma! Vidare och mötte Pernilla med lilla Isak och Karin med Frank för lite promenad.

Hem, badade Leo. Bart tog över. Nu sover babyn i sitt babygym och jag har ätit chips och ostbågar och druckit cola.. Jag kommer må illa inatt. Men Lyx!! Heaven sover hos mamma och jag ska ha sovmorgon i morgon.. Ja, det förtjänar jag minsann!!!

Suck. Bart blev inkallad på möte idag med alla andra provanställda. ICA Har anställt för många så folk ska få sluta. Nästa freda får dom veta. Hoppas Bart får jobba över sommaren iaf. Pernillas karl och Karins vän har fått sommarjobb och börjar nästa fredag. SUCK. Men vi har väl inte sån tur att han får stanna.. Men jag hoppas..

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att han får stanna kvar så länge som möjligt!

    SvaraRadera