fredag 27 maj 2011

27 maj 07:47

Aj aj aj. Mitt bäcken. Fan det går av. Det gör så ont så jag tar mig emot väggen när jag ställer mig upp coh grinar. Men minns att jag frågade läkaren jag var till efter att jag fått Heaven om man kunde få foglossning eter barnet kommit och han sa nej så antar att jag hade ont då med.
Tror det beror på att jag ligger på sidan och ammar och somnar så. Inatt sov vi alla MYCKET bättre. H la vi kl 18 så hon hade somnat runt 18,50. Helt slut var hon. Leo däckade 20 och sen la jag mig också..
04,37 tyckte H det var lagom att stiga upp och sen härjade hon fram til 0550 då hon somnade om.. L blev väckt av H 05,15. Så en skapligt bra natt iaf.

Min blogg handlar mest om sömn. men det är det som är det viktigaste i mitt liv för tillfället..
Idag ska jag käka lunch med Forslund. Innan det ska jag förbi Emma på kaffe och efter B slutat jobbet ska vi titta på en soffa. Jag har bestämt mig för att köpa en soffa för mina pengar så jag får en soffjävel någon gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar