onsdag 1 juni 2011

1 juni 06:14

Suck. 04:50 gick H upp idag =( Plus att hon har vaknat en massa under natten och jag legat vaken för jag har så fruktansvärt ont i mitt högra bröst. Brukar aldrig amma på det på natten men inatt fick Leo ät från det med men nu gör det ont igen. Tempen visar 38,5. SUCK. Antar att jag har åkt på mjölkstockning. Vet inte hur jag ska orka denna dagen nu faktiskt. Det gör så ont jag knappt vill ha kläder på mig. Bara längtar efter att L ska vakna nu så att han kan äta lite.

Fick soffan igår. Dock monterade dom inte hop den. Jag som sa att jag ville ha den hemkörd, uppburen och ihopsatt men tydligen hade det blivit någon miss så jag fick betala 200kr mera. Men iaf så kom det en trevlig karl igår kväll o skruvade ihop den. Jag och karin försökte igår men fattade fan inget. sen visade det sig att vi behövde en skruvdragare :D

Soffan är enorm. Den är nog eg för stort för vårat vardagsrum men nu e de som de e .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar