onsdag 10 augusti 2011

10 augusti 06:36

TRÖTT. La mig vid 21 igår men kunde inte somna. Slumrade kanske lite men var fortfarande vaken när B kom hem 23,20. Han skulle ta L men L bara krånglade så tillslut pallrade jag mig upp och gav han en flaska. La mig igen och så vaknade H och kom till os oss. Kl 05,15 vaknade L igen och sen dess har han varit vaken. Jag har gett han nappen flera ggr för upp ur sängen kom han inte fören nyss.
H vaknade vid 06.. Första dagen på dagis idag.

B sov på soffan han :D Han kan INTE sova om det är barn i sängen. Ja där ser man.

Igår så var jag iväg till landstingsgymet för intro. Blev inte imponerad och trist var det men ska väl försöka ta mig iväg 2 ggr i veckan iaf. Måste börja göra någonting åt mig själv.
Sen cyklade jag hemåt, käkade lunch och så vidare till poolen. Fick en massa sällskap igår. Camilla med Linus och Bella. Marina med Julian, Nicole och Nathalie, Holm med Saga och Ksenija med Tamara och Tanja.

Tog en promenad runt bjurhovda med Ksenija och kollade in Holms hus och nog skulle det vara schysst med ett radhus.

Idag blir det tandläkaren och utdragning av visdomständer =(

1 kommentar:

  1. Hej. Hoppas dagen varit bra.
    Jag tänkte bara tipsa om att jag har flera tävlingar igång på bloggen - och mycket på ingång. Det är smycken, kläder, inredning, barnsaker m.m. - något för alla alltså. Värt att kika in och delta!
    Kram Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera