torsdag 11 augusti 2011

11 augusti 07:24

Vilken dag igår. Gick upp och lämnade H på dagis. Vidare till tandläkaren. Ångest deluxe och när jag väl kommer dit är de bara en kontroll för att kontrollera hur visdomständerna sitter.. Kostade mig ingenting och jag kunde lugnt gå hem och veta att inga tänder behövs dras ut. Däremot hade jag ett hål och jag fick tid i september för att laga det.
Hem igen, sov en timme. Blixt visit hos grannen. Hämtade upp H på dagis. Sen var det full rulle. Ksenija och hennes barn kom hit. Emma med barn. Holm och hennes yngsta. Fullt ös fram till att Ksenija åkte hem vid halv sju. Meningen var att vi skulle äta tacos men trots två sprayer av hennes migränmedicin så dunkade huvudvärken.
Självklart så valde L att ha en skrikkväll just då. Oj oj mitt huvud. H´s mutades med oboy för att sitta still en stund så jag fick ta en kall dusch. Det hjälpte lite men inte helt.
Halv nio sov båda iaf så då la jag mig jag med. H vaknade 23 och ville komma till oss och L vaknade kl 03 och åt 120ml. Tog väl runt 5 minuter sen sov han igen. Vakande igen 06,50. H blev väckt då för att jag gick upp.
Ny dag och huvudvärken sitter där den sitter! Usch.

Sne blir jag så trött. Nu sitter all text ihop. Sorry för det. Bart har installerat Explorer 9 eller nått sånt och d kan man inte publicera inlägget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar