måndag 15 augusti 2011

15 augusti 19:33

Idag måste jag säga TUSEN tack till min granne. Hon har uppehållit sig och sin son i min lägenhet hela dagen och det har gjort att jag har haft tid att städa. En massa! JAg har dammat, skurat toaletter, dammsugit, plockat undan, rensat och haft mig. Nu är det rent här igen. Jag tror att totalt har jag nog städat 3 timmar effektiv tid.
Har även tagit mig till Maxi när B slutade jobbet, lagat middag och fått L att sova. Tredje natten han krånglar när han ska sova nu. Tagit nästan en timme att somna av prat, gnäll, skri, gråt. Samtidigt som han gnuggar sig i sina små ögon med sin kanin..

Hostar gör han. Inte skoj och hes är han. Vi får väl se hur det blir inatt. B är och hämtar svärmor på flygplatsen :)

1 kommentar:

  1. Nu ligger vinnaren uppe!

    Titta in och se om du vann!

    http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/08/16/6046132-a-true-love-story-never-ends/#kommentarer

    SvaraRadera