tisdag 16 augusti 2011

16 augusti 20:37

Idag har vi varit till hårfrisören med H. Vi gick först till klippstugan men där var det 10 nummer framför oss så gick til något ställe i Igor.. Kostade 250Kr.. Hutlöst dyrt eftersom det kostade lika mycket om jag skulle toppat mitt hår men h satt still och var glad och nöjd och det var det viktigaste. Hon fick välja lunch sen och ville ha vivaldi så hon fick välja ägg, bönor, honungsmelon etc :) Perfekt att äta där. Jag och svärmor åt sallad och sen så valde vi saker åt H.

Annars.. Vad har vi gjort annars? Kusin med familj har varit här för lite poolhäng, glass, promenad och sen taco... Välkommen till mitt dårhus kändes det ungefär när det ringde på dörren och någon karl var här för att prata om brandsäkerhet :)

Trött som FAN är jag nu. Snart dags att sova. Blir nog så att svärmor sover med B och jag sover i barnens rum så svärmor får sova. Annars om hon sover i barnens rum får hon ju vara vaken halva natten och sover hon i vardagsrummet får hon ju gå upp kl 5.

Eller ja. Jag sover väl på soffan i vardagsrummet och lägger mig i barnens rum när det är dags att sova.

L krånglar idag med. Han somnade men vaknade efter 30 min. Har nu varit vaken sen 19 och sen kl 2015 har han legat i sin säng. KOLmörkt i rummet typ och han ligger och håller i sin kanin och säger ba ba ba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar