tisdag 2 augusti 2011

2 augusti 07:07

Jag borde ju bli smal som en sticka så som jag ränner på nätterna. Tror H härjade runt säkert 7 ggr inatt. Dock sov hon hela natten i sin säng. Vilket jag är glad för.
L vaknade ju vid åtta och var sen vaken till halv tio. Jag la mig vid tio men kunde inte somna. Somnade dock till slut. L vaknade vid halv två och var vaken till halv fyra. Fick alvedon då han var kokhet!!! och ersättning.. ville dock inte sova.

Jag är glad att H sov till halv sju. Undrar hur jag ska få dagen att gå. Skulle behöva tändstickor att hålla upp ögonen med.

2 kommentarer:

  1. Usch då, det låter inte som nån vidare rolig natt :/

    Vad roligt att du är med och tävlar om en One Piece från Chill United på min blogg! :) Lycka till! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. sv; Superkul att du är med och tävlar :D om presentkortet <3

    SvaraRadera