tisdag 2 augusti 2011

2 augusti 16:06

Lilleman hade ju ingen feber i morse så vi drog med oss Forslund ner på stan för att ordna en present till min syster som fyller år i morgon. Vidare till Vivaldi för lunch. Där dom för övrigt bjöd på H´s tallrik. Tack och bock för det!!!! Då började jag märka att L var varm. Som tur var hade jag hoppat in på apoteket för alvedonsuppar så L fick en sån.

H var jätteduktig. Åt sin mat, stod på ståbrädan HELA tiden eller höll Forslund i handen så det blev en kulglass till henne =)

När vi kom hem så hade lilleman 38,7. Men han har då varit pigg och glad för det. Nu sover han dock. Blir lite mat och lite alvedon när han vaknar och så ut till poolen en vända så att H får luft och så att L får luft. Hoppas på att det är lite svalare i luften nu.

Är så grymt trött. Så har lekt med H, vikt in tvätt, sorterat vinterkläder, lagat mat, städat och haft mig så nu däckar jag snart. Bäst att hålla igång tills det är kväll för annars ramlar jag nog ihop i en hög :)

Tror att både Karin och Forslund får flickor! =)

1 kommentar:

  1. Heaven var sannerligen mkt duktig! Inte alla som får en vagn över sig heller :) Hihi.
    Jag vill veta NU vad vi får!

    SvaraRadera