torsdag 25 augusti 2011

25 augusti 19:01

Trött. Lång dag.

Vaknade i morse. Fixade här hemma. Körde svärmor till bussen. Till Ica Maxi för lite shopping. Blev billigt nu när jag ska äta pulver och det bara ska handlas mat till H och B. :) In på toys r us och köpte en microfon till R som fyller 3 och sen lunch på Mcd..

Släppte av B hemma och sen vidare till farmor för att lämna av L.

Sen tog jag och H en sväng till ÖB och så åkte vi till badhuset. HAde kvalitetstid och badade själva i två timmar inklusive pannkaksätning och sen var det dags för minisim. Kändes som en helt okej kurs. Hoppas på att H ska vilja dyka när den är slut annars tar vi en kurs i vår igen :)

Nu sitter jag här i soffan bredvid H. Hon ser på Bamse och om 2 min ska hon gå till sängen och sova. JAg ska städa lite mera och sen ska jag med hoppa i säng. DYngtrött!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar