söndag 18 september 2011

18 september 05:58

Idag fyller min vän Camilla år. Grattis till dig.

uSCH det suger att vara vaken så här tidigt. Men H gick upp för en kvart sen. B gick upp med henne men hon har ju skrikit och härjat så kan inte sova iaf. Ska åka till jobbet nu på morgonen så ingen idé att lägga sig.

Jobbade dag igår med. Sen vidare till badhuset.. Tog en fuskkväll igår. Åt både ostbågar och grillchips. Inte mycket. Det var gott men ångrade mig efteråt. Så gott var det inte. Plus att jag mått illa hela natten.

B väckte H i förrgår natt så hon fick kissa så sängen var torr. Dock blev hon hysterisk. Inatt väckte han henne igen och hon blev HYSTERISK. VI föreslog att hon skulle ha blöja på sig men då blev hon ännu mera arg.

Tror ni jag blev glad igår när jag såg att jag vunnit två tävlingar =)


Hudkräm och en napphållare.

Glöm inte att rösta!!!!



1 kommentar:

  1. Det är alltid så skoj att vinna tävlingar, hihi. :) På tal om det, skicka ett mail så får du napphållaren med posten. Kram Elina (elina_volanen@hotmail.com).

    SvaraRadera