tisdag 20 september 2011

20 SEPTEMBER 07:13

God morgon.l 05,20 tyckte H att det var morgon idag. Hur ska man göra för att få henne att förstå att man kan ligga kvar i sängen? Hon hoppar upp direkt och börjar skrika hysteriskt om att hon ska ha välling etc. När vi säger att det är inte morgon så går hon upp och sätter sig i vardagsrummet och säger då sitter jag här och väntar. Usch. Jag är trött. ska inte gnälla. Hon sover ju jättebra nu om man jämför med förut men det är drygt iaf.

Hon hade kissat ner hela sängen inatt och sen somnade hon om i kisset. Så bara att byta kläder på henne, slå igång en tvättmaskin med ALLA sängkläder. Detta var runt 22,00 och när hon väl somnat om i vår säng vaknade L och åt en flaska.

Sen kl 03,00 . EXAKT... Som vanligt :) Vaknade L igen. dock ville han inte äta inatt. Han tog nappen och somnade om. När han vaknade vet jag inte för H gick nyss in till honom och talade om att han var vaken.

Idag blire dagis för H och babysim för L. Sen ska jag försöka hinna med och träna ikväll.

Jag och B tittade på ett radhus i söndags. Vi har tittat på det förut och nu tittade vi igen. B är jättepepp och jag är lite fundersam. Ja vi får se. Jag väntar nog hellre på nästa. Men ska prata vidare med honom idag.

Glöm inte att rösta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar