tisdag 20 september 2011

20 september 21:13

Idag fyller Emmas Sigge ett år.. Tänk så fort tiden går. Känns som om det var igår hon messade att hon fått en pojke..

I morse var jag ut på morgonpromenad med Marina :) Trevligt. Först till dagis med H. Upp till skogen och gick 2,5an i spåret. Hem, matade lilla L. Till babysimmet. Hem igen. Gick och hämtade H. Hemåt igen. :) Fan massa farande. Såg en hel film med H när L sov middag.. Han sov i 2 timmar!!! Han var väl helt slut efter badet :) Insåg även idag att han måste ha gått upp i vikt sen förra tisdagen. För badbyxorna var för små. Fick knappt upp dom.

H och jag tittade på K3 en de kattenprins. :) Trevligt.. Känns helt fel när man förstår vad dom säger. Känns som om jag tjuvlyssnar! =) Ifall jag hör någon prata nederländska/flamländska och jag förstår så känns det som att dom tänker ju att jag inte förstår eftersom jag pratar svenska. Blir helt fel.

Med vikten går det ok. Har haft lite snedsteg men ca 7kg ner. Mätte mig igen idag och var 1cm mindre överallt runt omkring också.. Har bara mätt mig en gång förut och det var förra tisdagen. :)

Ja det var allt. Pulver pulver. Har bokat tid för linsundersökning. Tydligen inte gjort det sen 2005.. Bytte dock till specsavers då dom tog 50kr mindre :) v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar