fredag 23 september 2011

23 september 18:54

Fick en kommentar av Anette.. Jag skulle så gärna ge henne en bok, en film, välling. Vad som helst men hon går upp iaf. Jag har prövat ALLT! Hon tycker det är ok att jag lägger mig på soffan men hur kul är det att gå upp VARJE morgon.

Idag har jag hunnit med mycket. Var till FLM med Bart. Vi var till MAXI, lagt in alla räkningar. Städat hela lägenheten. Gabbe var här och värderade. Mellan 400 000 - 425 000kr tror han vi får för den. Vi har bestämt att radhuset som är ute är inte för oss. Utan vi fortsätter vänta.

Mamma kom över. Jag tog en sväng till Erkilsunds shoppingcenter och det var för stort! Ner på stan och klippte håret. Inte supernöjd men det duger.
Hem. Kvällsmys..

Nu sover L. Jag ska snart duscha och så ska H lägga sig.

Tar och lägger in lite bilder :)






Pappan och barnen leker.



En febrig sovandes boll.



Och H´s dagiskort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar