torsdag 29 september 2011

28 september 08:31

Lilla H hade inte feber på hela dagen igår. Iofs så fick hon ju alvedon och ipren regelbundet men att när medicinen höll på att gå ur kroppen brukar man mräka att hon blir hängig. Hon var ledsen mycket under dagen men ingen feber.

Jag åkte ner på stan för att jag och B skulle på ett viktigt möte (som för övrigt gick jättebra)! så mamma var barnvakt. När vi kom hem blev det snabbdusch sen in till grannarna för lammgryta. MYCKET GOTT! Om två veckor får vi bjuda igen. Jag vill ha voul au va eller hur det nu stavas så vi får väl se om B kan tänka sig att laga det.
Idag är min ätardag slut så nu återgår jag till pulver igen fram till nästa onsdag då jag ska äta lunch med min mammalediga kollegor.

H har fortfarande ingen feber och har inte fått medicin sen igår. Jag tror att får hon ingen feber får hon åka på simskolan i eftermiddag. Hur skulle du ha gjort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar