tisdag 18 oktober 2011

18 oktober 08:21

Vaken, varit vaken sen sextiden. Slumrade fram till sju nar H vaknade.

Nu vantar jag pa att B ska vakna sa att jag kan ga och duscha.

Har regnar det, varfor blir jag inte forvanad. Det regnar ju jamt har tycker jag :)

Jag mar sa daligt nar H inte kan gora sig forstadd. Jag vet att hon kommer lara sig men kanns jobbigt iaf. Jag ar mera pa att oversatta sa hade vi bott har och vi varit pa besok till sverige hade jag lyssnat pa henne och oversatt nar den svenska familjen inte forstod. B ar inte lika uppmarksam sa hon kan ju prata sig bla utan att nagon forstar.

Som sagt svagerskan berattade att svagern vill att H foljer med Oona till dagis en formiddag. Det far hon sa garna men vill garna att jag eller B foljer med sa att vi kan oversatta. Dom lekte iaf glatt i morgon och H blev ledsen nar Oona skulle aka hem.

Idag blir det dendermonde for lite shopping. Ar rea har sa maste till blokker, zeeman, wibra och hema. Kanske en svang in pa kruidvat.

Ikvall blir det att ta taget till mechelen och traffa Stefanie for middag.

1 kommentar:

  1. Nu har vinnarna av de 5 resekiten jag lottar ut utsetts, kika in för att se om du var en av de som vann :D

    SvaraRadera