fredag 21 oktober 2011

21 oktober 17:36

I morse tog jag och barnen en sväng till Cedric och Helen. Idag kom vi ihåg hans Mora Träsk DVD och Heaven fick en superfin my little pony av henne. Känns väldigt snålt att komma med en dvd bara :/ men ska ordna något till nästa gång vi kommer hit.

Vidare och hämtade upp Bart hos Robaer i Denderbelle och sen åkte vi till Lebbeke för att äta mackor.. Färsta belgiska bröd ;) Så jävla gott med tonijnsla och kaas :) Dom tror nog jag är galen när jag beställer.

Vidare till colruyt. Heaven lyckades ramla och fick en megamindy dvd gratis :) Hon har aldrig sett det så vi får se vad hon tycker.

Hittade någonting jättesmidigt. Kyckling, fisk, lax och biffkött pureeat i burkar. Som man tillsätter till potatis, pasta, ris etc.. Perfekt. Svärmor lagar ofta potatis och morötter till L men det är allt han får så nu kan jag tillsätta det. Barnmatsburkar är inte billigt här.

Hemåt och jag la mig för att sova. Den powernapen blev 3 timmar..
L somnade med och det var han som väckte mig. Dock sov han bara 1 timme. Vi vaknade av att han skrek och gnällde. tittade i sängen och L satt upp. min lilla boll.

Ikväll blir det frietjes van de frituur och alkohol hos heidi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar