måndag 3 oktober 2011

3 oktober 07:25

God morgon. Jag är så trött så trött.
H tyckte vi skulle gå upp runt tjugo över sex. Igår när jag skulle jobba då sov hon minsann till efter sju :) Det är typiskt.

L har vaknat en gång inatt men somnade om med nappen. Skönt att slippa göra ersättning på nätterna.

Jag undrar dock hur jag ska få i honom vätska.
Han äter ju frukost (en till enochenhalv portion gröt), sen dricker han ersättning runt 10 (om han inte sover vilket han oftast gör). Lunch vid 12. Ca en burk. Ersättning eller frukt vid 14,30 och sen en burk med mat vid 16,30. Sen lite ersättning innan han lägger sig. Har jag tur får han i sig ca 400ml på ett helt dygn.
Han vägrar vatten och alla kalla drycker. FUnderar på om man ska ge honom varmt vatten att dricka. I belgien ska jag testa deras grooeimelk (eller hur det nu stavas). Fungerar det får jag väl köpa med mig lite hem.

Idag ska jag köra mamma och handla, gå till öppna förskolan och sälja ett skåp.. Trött :)

1 kommentar: