tisdag 4 oktober 2011

4 oktober 07:26

God morgon.

Igår hann jag med en himla massa. Upp tidigt. Fixade med barnen. Åkte tillbaks med bebissaker till Karin. Skjutsade mamma för att handla. Hem till Emma och Johan med bebissaker.

Hem igen. Sen till öppna förskolan. Efter öppna förskolan vidare mot Erikslunds shoppingcenter. Behövde höststövlar och jag hittade ett par bruna. Både Marina och B har godkänt dom så att jag får helt enkelt behålla dom.
Tyvärr somnade H i bilen på väg till Erikslund och sov nästan en timme. Gick inte att väcka henne.

Hem igen. Sålde ett skåp jag har. Häromdagen sålde jag en byrå. Nu väntar jag bara på att den jag vill ha eg kommer ut på blocket. :)

L somnade i tid. Vaknade dock vid tio tiden och åt ersättning men sen sov han till halv sju i morse.

H däremot vägrade att somna. Satt inne hos henne en timme men inte somnade hon. B kom hem med tidig hemgång och även han försökte sitta bra länge inne hos henne men icke. Till slut gick hon själv till vår säng och la sig så efter 22 somnade hon och 06,30 gick hon upp. SUCK! Rolig dag idag.

Idag blire dagis för H, spåret för mig och L sen babysim.

Fotografering på öppna förskolan och ikväll ska jag och Marina träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar