onsdag 5 oktober 2011

5 oktober 19:05

Tog en sväng ner på stan med barnen idag.
Så vackra var jag och H. Tyvärr så är våran skärm trasig så jag ser inte om bilden är jättemörk eller inte. Ifall ni ser färger på den och inte bara svart så har jag mina nya stövlar på mig. Supernöjd med dom men fasiken vad det känns i bäckenet nu när jag har gått i dom.

Vi hann med mycket på stan. Jag hämtade ut linser och köpte örhängen. H växlade sina sparpengar hon tömt från sin spargris till euron så nu har hon massa euron i sin plånbok :) Vi käkade lunch med Karin och hennes gosse Frank och Pernilla och lilla Isak.
Två gånger under lunchen behövde H gå på toa och jag stod där utan mynt och utan pengar på mobil. Surt.. Men det löste sig iaf :)
Jag målade naglarna idag så då ville H med ha nagellack så jag och B kom överens om att om vi får klippa naglarna kan hon få ett ljus nagellack. Så hon valde ett ljusrosa från depend så nu har hon klippta och målade naglar :)

Tittade lite efter en plånbok till mig själv men hittade ingen.

Vidare till FLM för att H skulle på besök. Allt var ok så tur det.

Hem igen. Kände att jag borde städa men orkade inte. H´s bästa vän Ida och hennes mamma kom på besök :)

Men har iaf dammsugit, hängt tvätt, plockat i och ur diskmaskin och skurat toaletter idag. Känns som om jag behöver grundstäda eftersom vi snart åker bort.

Hörrni som läser? Tittar ni på mina tävlingar någon gång??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar