onsdag 5 oktober 2011

5 oktober 19:09

Här kommer ytterliggare ett inlägg om buzzador.

Jag är sen något år tillbaka med i Buzzador. Har varit med i flera kampanjer och för tillfället har jag digster och lovefilm aktiva.

Detta inlägget handlar om lovefilm. En sida på nätet där man kan hyra filmer och spel. Det man vill hyra beställer man på deras sida, fyller i vilken ordning du vill hyra i och sen så inväntar du ett paket på posten.
Det kommer i ett kuvert som du öppnar försiktig eftersom detta kuvertet även är ditt returkuvert.
Jag är positivt inställd till detta. Har redan fått mina två första filmer och har hunnit titta på en.

Det nya hos dom är att nu finns även spel till Wii, xbox360 och ps3. :) Perfekt tycker B som skaffat sig ett ps3 häromdagen.

Jag har två st presentkort ifall någon är intresserad av att testa detta. Ifall man avslutar inom 2 månader så betalar man ingenting. Glömmer man bort att avsluta får man betala månadskostnaden..

Tycker ni det verkar intressant att vara medlem i Buzzador så klicka gärna på länken och signa upp. Att vara buzzador är gratis. Man skall marknadsföra olika varor/tjänster för att på det sättet sprida dom vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar