fredag 7 oktober 2011

7 oktober 15:13

Känner mig riktigt matt och trött idag. Idag blire taco till middag. Har drömt om det länge. Jag fortsätter med mitt pulver tills jag gått ner 10kg till men tänker göra som jag gjort ett tag nu. Äta lite när jag känner för det. Är ju 10,5kg ner nu på ca 5 veckor så borde klara det på 10 veckor till. Runt nyår borde jag vara 10kg till ner. Hoppas på det iaf.

Har min mamma här och Karin och Keegan kommer över sen.

Vi lämnade in bilen på service idag. Massa MASSA saker att fixa. Vi får se vad slutnotan blir. Usch. Behövde även nya däck sa dom så ringde pappa för att höra var man skulle köpa så fick svar på det så nästa vecka lämnar vi in för nya däck igen.

H har sovit så bra ett tag men nu har hon börjat krångla igen. Ska inte sova i sin säng. Hon ska sova med mamma. Jag kör stenhårt på att hon ska somna i sin säng åtminstonde men hon sover där MAX 2 timmar och sen kommer hon till oss.

Under helgen kommer pappa och kör bort våra madrasser och Barts gamla tjocktv.. Någon som vill ha en tjocktv gratis? Bara säg till. Vi ska skaffa en liten tv att ha i sovrummet sen som vi även kan ha i husvagnen nästa sommar.
Vi har börjat diskutera nästa sommars semester nu. Har en del planer så hoppas vi kan göra det vi vill.
Kusin, faster, Ölands djurpark, Belgien, Frankrike och Tropical Island utanför Berlin är inräknat i planerna.. Vi tänkte ju som sagt ha semester 4 veckor var plus 4 veckor föräldraledigt. :) Blir nog superbra det.

Nej måste väl göra nytta snart men orkar inte. Ögonen faller snart ihop. B tog L idag så jag skulle kunna sova men när jag legat 30 min gav jag upp. Orkade inte mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar