lördag 8 oktober 2011

8 oktober 07:18

Igår så tänkte jag att min högsta dröm för tillfället är att få sova en natt utan att vakna.
Jag var så fruktansvärt trött igår så jag nästan grät. L somnade som vanligt vid kvart över sex och vid sju gick jag till sängen med H. Då vaknade L hysteriskt men runt kvart i åtta sov äntligen båda två.

Åtta låg jag i sängen. Tio över tio blev jag väckt av att L skrek. Gav han nappen.Sen var jag vaken över en timme för L vaknade till och skrek några ggr till. H vaknade etc. Nästa gång jag vaknade var hon halv två och då fick jag mata L och sen gick vi upp vid sex. Jag vill sova mera. Vimmelkantig är förnamnet.

I helgen ska vi till återbruket hoppas jag så vi blir av med lite mera skrot innan vi åker till Belgien.

Dom ringde igår. Ca 5900kr kostade det att laga bilen =/ Jag blir så ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar