tisdag 1 november 2011

1 november 10:23

Sitter här i stugan. Precis duschat. Leo sover. Kenzo och Noah ser på kazoo. Svärfar rensar/skalar (vad säger man?) musslor. Svärmor och svägerskan är till affären och bröderna van Haudt har tagit flickorna med till lekplatsen. Perfekt. Skulle behöva min hårborste men får vänta till B kommer tillbaka.

Leo har haft feber några dagar men idag verkar den borta. Skönt det. Min örontemp är ju puckad men H har haft runt 38 och jag har så klart lyckats glömma den flytande alvedonen i Wieze så igår tog jag bilen till Lommel och hittade ett apotek. Kom dit kl 12,35 och självklart lunchstängde det 12,30. Bara att promenera runt. Hittade zeeman och handlade utklädningskläder till H. Wibra hittade jag en body till L på.

Fick mitt flytande alvedon och åkte tillbaka. L somnade tidigt igår och H däckade i mitt knä så jag gick iväg och käkade pizza med B. Pratade lite om livet och olika val. Bra samtal. Tillbaka och H höll på att krångla i sömnen. Sparka, slå, sätta sig upp, lägga sig, prata. Till slut började hon gråta. Då vaknade L med sen var båda vakna och ville ha medicin, en flaska. H somnadde om direkt men inet L.

Som tur är så sov dom sen hela natten och B gick upp i morse..

Idag äre stängt här i Belgien. Tydligen en helgdag men Holland är öppet så vi åker till Eindhoven för shopping på eftermiddagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar