söndag 27 november 2011

27 november 19:26

Erikslunds shoppingcenter är ju helt okej och det som är bäst är ju att cubus har barnkläder. Även om jag inte hittat någonting att handla där en.

MEN! Det stör mig att dom har byggt lekställningar för barn. Eller det är jättebra. Men varför inte ett café i anslutning till det så man kan ta en kopp kaffe när ungarna röjer? Hur kul är det att STÅ och glo? Ja lite gnäll bara.
Hittade ingenting jag behövde. Köpte mig en kudde jag behövde på IKEA och flera värmeljus. Sen tog jag bilen till Nurmins och lämnade in den för reparation. Suck. Blir dyra pengar.

Vidare till stan med familjen för att gå på julskyltning och det var ju värdelöst! H köpte lotter och vann en godispåse.

Fikade på chantals.. Heaven talade om att det var heeeeeeeeel leuk att mamma, leo och pappa var med :) Inte många ord som hon har bytt till svenska utan hon pratar fortfarande mera flamländska. Synd för alla som inte förstår henne.

Jag prövade jackor igen. Till förbannelse men H talade glatt om att jag var inte mooi så blidde ingen jacka.

Middag hos farmor. Trevligt Trevligt och nu är det snart dags för sängen. Leo sover redan och H borstar tänderna och kissar nu. Jag är supertrött!!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar