tisdag 29 november 2011

29 november 06:39

Igår var Heaven till Ida på 3 års kalas.. Vad stor hon blivit. När blev hon så stor min tjej så hon kan börja gå på kalas? Jag vet inte riktigt om jag tycker om det här. Skoj hade hon iaf och hon bjöd hem både Ida, Mollie och Lilam (Liam) på sitt kalas! =) 18 dec ska ju hon ha för sina närmaste vänner. Ett my little pony kalas. Vann ju ett kalas set förra året. :)

Vann en tårtoblat på facebook igår och berättade för H att hon med skulle få en sån fin tårta som Ida och hon bröt ihop och grät och sa men mamma jag vill ha en hund som säger voff voff! =)

Jag la mig kl 20 igår. Dyngtrött. Kl var nog närmare 23 när jag äntligen lyckades somna :/ Kl 0030 vaknade L. Kl 01 var han hysterisk så tog upp honom, bytte blöjja, alvedon, lite välling men inget hjälpte utan han var vaken till 02 någonting. Idag är jag trött eftersom han vaknade 05:59..

Ska jobba ikväll ju så hoppas på lite sömn på dagen. Ska egentligen ut och träffa Ida så Heaven får leka men ska höra om vi inte kan ses efter lunch ist. Jag är för trött för att gå ut på fm tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar