måndag 7 november 2011

7 november 15*55

Tiden bara springer iväg.

Igår så kom Anette hit med paket till mig:) tvålar från bodyshop. Såna där som luktar gott och ser ut som antingen banan, citron, apelsin etc. Fick duschcreme och body butter. Mm.. Hon tyckte jag behövde det ;) Frågade om det var för att jag är så gammal nu men hon sa att det var för att jag har två små barn och kan behöva egentid :) Perfekt.

Vi tog Leo med oss och åkte hem till Helen. Av henne fick jag en lenoidas kartong. Nu har jag tre kartonger. En har vi öppnat men två kommer följa med mig hem. Har även önskat mig en av Bart i julklapp :)

Fick bra nyheter idag så nu håller jag tummarna.

Nästa torsdag har jag massa att göra. Vi ska gå och äta pannkakasbufe, fixxa min fötter och liet mera :) Skoj.

Inatt var Heaven vaken från 0215 till 0430. när hon väl somnade så vaknade Leo och var vaken en halvtimme. Jag var lagom trött kl 06 när Leo vaknade igen och tyckte vi skulle upp. Som tur var så gick Bart upp med barnen. Jag sov till kvart i åtta sen fick jag springa i kläderna för Debby kom åtta. Vi var med till Oonas och Noahs klass idag. Svarade på frågor om Sverige, hur man säger vissa ord och sjöng i ett hus i skogens slut med dom. Spä'nnande.

Ikväll ska vi iväg på middag. I morgopn ska vi iväg på middag och på onsdag ska vi på plopsaland.

Leo står rätt stadigt nu när man ställer han. Dock får man hålla han. Han sätter sig upp från liggande och ålar omkring för fullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar