tisdag 8 november 2011

8 november 07:02

Trött.. Kl 06 vaknade L så då gick vi upp. Nu sitter han och H på vardagsrumsmattan och leker.
Jag längtar efter att B ska vakna så jag kan gå och lägga mig igen.

Igår var vi hem till Barts vänner Annelies och Jan på mat. Fick pumpsoppa till förrätt, gott!!! Pommes, sallad och stoofvlees till varmrätt och sen vaniljpudding till efterrätt. Därefter te och choklad. Mådde illa när vi åket därifrån för jag ätit så mycket.

Leo hade sovit hela tiden när vi var därv men när vi kom ehm vaknade han. Tyckte det luktade bajs om honom så jag tittade i blöjjan men såg inget så jag fick honom att somna om. En timme senare vaknade han igen och då så lyfte jag upp honom och han hade massa bajs fast bak på ryggen som nu stelnat och satt fast. Stackars liten. Tyckte synd om honom då. Elak kände jag mig.

Heaven ville följa med på middag igår så hon somnade i bilen på vägen dit och sov på soffan till det var dags att åka hem.

Idag ska vi inte göra mycket. Ev åka till Dendermonde och hälsa på svärmor på jobbet och sen ikväll hem till Winny och Oli på middag. Hoppas det inte blir stoofvlees idag med bara. Visst de e gott men ingen favorit.

2 kommentarer:

  1. Det låter som att ni har bra dagar borta hos svärföräldrarna. =) Skönt med miljöombyte. När kommer du att jobba igen?? Hinner vi ses innan jag slutar?? Kram

    SvaraRadera
  2. Oups been there done that. Helt otroligt att de kan bajsa så att det knappt hamnar något i blöjan. Katapultbajsning uppåt liksom :-)

    Grattis till din vinst hos Sara (Neccin)!

    SvaraRadera