torsdag 10 november 2011

10 november 06:45

I förrgår var vi hem till Winny och Oli på middag. Dom har precis köpt ett hus. Eller ja för ett år sen och när vi pratar om mycket jobb på ett hus i Sverige var det då ingenting mot detta huset. På övervåningen fanns ej isolering, väggar, golv, badrum, ingenting. dom sover på vinden och upp dit är det en stege :) Värme finns ej och ej fungerande elektricitet. Jag är glad för att de flesta husen i Sverige har bättre standard. Iaf till det priset.

Igår var vi till plopsaland. Vi hade med oss Oona och det gick hur bra som helst. Finns bilder att se på jessamy.bilddagboken.se



Två mycket glada barn som fick träffa bumba!!!



Leo var inte lika imponerad :)

Idag ska jag nog åka till Bryssel och hälsa på Elinor. Bara hon talar om vilken tågstation som är närmast.

3 kommentarer:

  1. kul att du är med och tävlar =)
    den orange finns inte ute i butik längre men den är grymt snygg är en av mina favoriter oxå nämligen

    Kram

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Jag tror det bästa är om du kontaktar stockholmsgruppen och frågar vart ordern ligger.
    Går att maila på deras hemsiga.

    :)

    SvaraRadera
  3. Kul att du är med och tävlar hos mig. :)
    Lycka till.
    Kram.

    SvaraRadera