tisdag 24 januari 2012

24 januari 09:37

Jag blir så arg så jag kan explodera. Hormonerna flödar och jag kokar!
Förra veckan sa en av Heavens dagisfröknar att om det är fint väder och snö kan vi ta med pulka! Jag sa Heaven har ingen pulka och dom sa att i sånt fall får dom låna pulka av oss.

IDAG kommer jag igen och det står "föräldrar ta med skridskor, hjälm och pulka". VA FAN jag går in och pratar med en annan fröken och hon säger men hon kan väl låna av oss. Ja säger ja men ni kan väl åtminstonde ta upp det veckan innan. SVÅRT att tala om för mig som förälder vad som gäller?! Jag blir så förbannad. Ska Heaven missa saker för att dom inte kan informera. Jag sa att har ni hjälmar. Nej sa hon men det är ju en sån liten dunge. Ja fast det spelar väl ingen roll sa jag. Hur ska vi som föräldrar kunna förklara för våra barn att dom ska ha hjälp hemma men inte på dagis?! VAd är det för dumheter! Nej jag kokar.

Sen gick jag. Beklagar mig för en annan pojkes pappa. Heaven och han är i samma grupp på avdelningen och så kommer pappan ut och säger du behöver inte bekymra dig. "dom ska vara inne idag". Jag kunde ha gått i taket! Ska dom vara inne en hel dag när det är fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar