söndag 29 januari 2012

29 januari 08:31

Igår blev det kristiansborg halva dagen. Först förbi mamma för att hämta upp lite saker jag hade i hennes källare. Blev lite besviken på deras mellanpool. Stod att det skulle vara 90 - 100cm djupt där och Heaven bottnade inte någonstans. Hon är 97. På löga så är det 90 till 97cm djupt och där bottnar hon i hela poolen. Det som var bra var att dom hade den pyttelilla bebis poolen man kunde sitta och hänga i.

Anna-Karin och hennes barn kom också dit. Mycket trevligt. Vi hinner aldrig umgås och han väl eg inte prata så mycket igår heller men vi träffades iaf :)

Sen hem till farmor på jättegod middag. Potatis och rådjursgryta. MM!! Har en matlåda med tills ikväll när jag ska jobba =)

Vidare hem. Marina och Nicole kom in hit och Bart gick in till Saare.. Trevligt. Blev lite chips och alldeles för mycket prat och så sängen. Leo vaknade och ville ha nappen runt halv elva och åt runt två men sen har han sovit. När Heaven vaknade stängde jag helt enkelt hans dörr så idag sov han till åtta. Tänk om det är så enkelt? Det jag måste göra. Stänga hans dörr helt. Jag har ju haft den öppen lite för att han ska höra av vi finns där och inte känna sig ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar