onsdag 1 februari 2012

1 februari 07:19

God morgon.

Trött är jag :)

Igår var ju lilla H på dans och hon tyckte det var superskoj. Efter det blev det en sväng till Hälla. Hittade ett par vantar till H på stadium och på sportaffären bredvid (minns ej namn) ett par fleecebyxor till nästa vinter för ynka 49kr :) Så nu är dom inhandlade.
Sen vidare till Rusta. Jag köpte mig en matta och B någon grej till husvagnen och sen fort hem med familjen och jag vidare på cope.
Trött och slut var jag. Grus i ögonen ,frysen och snorig. Känner mig lika i dag så vi får väl se om jag blir sjuk eller om det stannar vid det här.

Leo har bara vaknat en gång inatt dock var han vaken i 1½ timme då. Två ggr hysterisk under den tiden så ersättning behövdes. Resten av tiden låg han bara och pratade och gnällde utan att jag gick dit. Dock kunde jag ju inte sova trots nästan helt stängda dörrar mellan rummen =/

1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen om en valfri geggamoja pyjamas avslutad, kom in och se om du är den lyckliga vinnaren :)

    Hoppas du har en toppen dag!

    KRAM

    SvaraRadera