onsdag 1 februari 2012

1 februari 15:11

Usch hur jag mår.. Känns som att hela huvudet är fullt i bomull men ska nog ta mig iväg och simma ikväll iaf.

Varit på stan med Forslund. Hittade en tunnare mössa i fleece till Leo för 10kr. Gymnastikskor till Heaven för 49kr och ett tvåpack med vårmössor för 24,50kr på till Leo. Perfekt. Jag älskar rea.
Det jag inte hittar däremot är en vinteroverall. Hans björnoverall i storlek 80 fungerar ju när han sitter välinpackad i vagnen men den är allt kort och overallen jag har är i 74/80 och är superkort. Skulle vilja hitta en i storlek 86 och det är ju rea överallt men den billigaste i den storleken jag hittat är för 595kr. Det tänker jag inte betala för en reaoverall.

Dock hittade jag en för 299kr i storlek 80.. Men storlek 80??? Den såg superkort ut. Hittade en i storlek 90 för 299kr och den var jättelång. Skulle vilja ha en i storlek 86 så att han kan använda dne nästa vinter förhoppningsvis med. Är den lite lång nu gör ju inget eftersom att han sitter i vagnen. Bara det att vi ska snart upp till Sälen en vecka och vill inte ha honom kall där då vi kommer vara utomhus mest hela dagarna. Äger ju ingen åkpåse heller. försöker dock tradera en gammal sån..
Så vet någon någonting om en schysst nätrea tala gärna om det för mig.

Nu en kaffe latte sen börja med middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar