tisdag 28 februari 2012

28 februari 07:11

Ja god morgon. Leo somnade ju som sagt i bilen. Kl 21,15 vaknade en hysterisk Leo som inte gick att lugna förens 22,20. Ingenting dög. Sjunga, vagga, ersättning, napp, sitta hos mig, på golvet etc. Vad fan ska man göra? Jag håller på att bli galen känner jag.

Dock sov han okej sen enda tills 05tiden då han vaknade igen och blev hysterisk för jag var tvungen att gå på toa. Då fick jag tvångshålla honom så att han somnade hos mig annars hade det aldrig gått. Dock inte mycket sömn efter det. Leo vaknade flera ggr. Heaven vaknade kvart i sju och klättrade upp till oss och väckte då Leo så var bara att gå upp. USCH!

jag menar någonting måste man kunna göra för att bryta hans skrikande. När han börjar skrika sitter han som sagt upp med stängda ögon och när han börjar skrika rejält har han dom halvt öppna och gnuggar sig hela tiden i ögonen som han gör när han är trött.

Skriver mera senare. Någon har tydligen skickat ett mms till mig igår men jag kan inte se det på min stenåldersmobil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar