fredag 3 februari 2012

3 februari 09:34

Jag är en hormonstinn kossa jag. Usch så sur jag är! Heaven är inte den roligaste att umgås med jämt nu när allt ska testas och det aldrig ska lyssnas. Som tur är så går det ju över men usch. Huvudet värker. Vakna ggr flera på nätterna. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Hur ska man hinna plocka undan när man jobbar undrar jag. Visst att Bart plockar undan en del men det är endå så att jag får ett nervsammanbrott när jag ser hur det ser ut. Tvätten jag tvättade i måndags hänger fortfarande och jag orkar inte göra någonting åt det :)

Nu ska vi snart få på oss ytterkläder. Bara jag hinner kissa och tvätta mig och så sen ska vi åka till Vallby, titta djur och frysa lite :)

Ikväll blir det kvällsjobb. Mamma kommer 14. Sen skjutsa heaven 14,30 till Lögarängen. Bart kommer väl runt 14,50 och då så åker jag till jobbet och dom går på simskola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar