lördag 3 mars 2012

3 mars 07:33

Har ändrat tangentbordet till svenskt här men det verkar inte som att det fungerar som jag vill det.

Tog en sväng till Aalst igår. Fick höra att villervalla hade en återförsäljare där. Affären låt vid station och den enda skylten som fanns var en liten textning på ett fönster. Jättelitet rum och sen en lång trappa upp till en andra våning med kläder. Fanns inte en chans att man kunde få med vagnar upp dit. Som tur är så var svärmor med och kunde se efter Leo och Helens Cedric.

Gick vidare och inhandlade pyjamasar till leo, Klänning till Heaven och mammaleggings till mig på HM.

Hemåt, hämtade upp Bart. Hem till Debby så att Heaven och Oona kunde dekorera muffins och sen skynda vidare hem till svärföräldrarna då svärmor skulla med en buss till österrike igår kväll. :)

Ja det var gårdagen. Snart dags att åka hem.

Helen föreslog gaviscon baby för Leos uppvaknande då det hjälpt för Cedric så köpte det för 5 euro. Tänkte jag och Bart dricker upp det annars. Han drack det glatt igår. Somnade inte förens halv tio. Han somnade i bilen på väg från Debby och tog en power nap då.

Sen vaknade Leo tio i elva. Kvart i tolv. Tre och fem. Så vet inte om han vaknade mindre för det. Heaven har väl ropat på mig en gång i timmen cirka inatt.. Så inte mycket sömn.

Bart är.. Ja ingen aning. Han är iväg med sina vänner och kommer hem någon gång antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar