fredag 2 mars 2012

2 mars 06:51

God morgon. 06;30 gick vi upp. Heaven har drömt en massa inatt med och ropat på mig, Leo, Oma, pappa etc så inte mycket sömn de första timmarna på natten. Leo har vaknat två ggr och ätit men sen har vi sovit ok. Jag har drömt om en gammal vän så var trist att vakna. Skulle gärna ha velat veta hur drömmen slutade :)

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Ingenting förmodligen. Är skönt att man äntligen får åka hem snart.

Leo är ju röd och skinflådd i rumpan igen. Sår som blöder. Vet inte varför. Har försökt använda mina vanliga tvättlappar och vatten. Köpt färdigblandad ersättning så han ska slippa få i sig av vattnet så det enda jag kan tänka mig är blöjorna. Att det är någonting i dom som gör att han blir att se ut som han gör. Måste ta mig till apoteket och handla inotyol och sen om det finns någon svampsalva om det är svamp han får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar