tisdag 6 mars 2012

6 mars 15:25

Ringde till pedagogiska staben igår men hon som har hand om öster är sjuk just nu så att jag får nog ingen dagisplats till torsdag iaf. Har ju sökt till torsdag med förhoppningen att jag ska få före 1 april. Som sagt annars får jag försöka lösa allting med barnvakter. Usch men vill gärna ha alla dom extra pengarna jag tjänar, plus gå hem på graviditetspenning och inte slösa föräldradagar på att vara hemma pga att jag ej får någon dagisplats.

Heaven hade haft superskoj på dagis idag med och jag hade med hennes cykel som Bart ordnat med så var en mycket glad flicka som cyklade hem :)

Ska på akupunktur för mitt bäcken i morgon så jag hoppas det hjälper. Åtminstonde lite.

Ska på cope utbildning ikv så mamma är här och är barnvakt. Karin och Nathan ville bjuda på middag ikväll men går inte =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar